Autor Echipa RomaniaPozitiva
Joi, 5 octombrie 2017, a avut loc marea finală a Social Impact Award România, competiția care încurajează anual tinerii cu idei de afaceri sociale, la nivel internațional. În urma pitch-urilor celor 12 echipe finaliste, juriul a selectat trei echipe care au câștigat premii în valoare de câte 1500 de euro și ocazia de a merge la Belgrad în luna noiembrie, pentru a cunoaște echipele câștigătoare din celelalte 17 țări SIA, în cadrul Social Impact Award Summit.
Evenimentul care a marcat încheierea ediției din acest an a competiției a început cu prezentările celor 12 echipe finaliste, în fața participanților și a juriului format din: Irina Anghel Enescu (Managing Director, South Eastern European Private Equity and VC Association),Ștefan Buciuc (Head of Social Banking Unit, BCR), Alina Tudor (Sustainability Projects Manager, Enel), Cristian Lupșa (Editor Fondator, Decât o Revistă), Diana Certan (Communication and Fundraising Director, Concordia Romania) și Alexandru Ghiță (Președinte Fondator, Educativa Group).
Înainte de anunțarea câștigătorilor a avut loc o conversație despre rolul inovației sociale în România, alături de Laura Catană (Co-Director Lansare, Ashoka România) și Traian Brumă (Co-fondator, Universitatea Alternativă). Una dintre principalele concluzii extrase este aceea că avem nevoie de mai mulți antreprenori sociali dispuși să asculte și să înțeleagă o problemă în profunzimea ei, ca mai apoi să construiască soluții integrate.
Cele 3 echipe care au câștigat competiția Social Impact Award România sunt:
– IziBAC – o aplicație mobilă care are ca scop facilitarea învățării pentru examenul de Bacalaureat și de a crește rata promovabilității pentru unul dintre cele mai temute examene din viața tinerilor: examenul de bacalaureat
Citeste mai departe aici.