Am aflat!

Am aflat!

Nu întotdeauna am ales bine, nu întotdeauna am fost liber să aleg. Am încurcat drumurile, căile, cărările. M-am uitat, am văzut şi am priceput. Dar drumu-i lung şi împlinirea-i departe. Ca să mă pot aduna, a trebuit întâi să mă risipesc. Acum ştiu cine sunt. (Grigore Leşe)
"Fără Hristos viaţa fiecăruia dintre noi e o crimă perfectă"
Piața de sex (Recenzie de carte)

Piața de sex (Recenzie de carte)

De Alianta Familiilor din Romania

Exista o piata a animalelor, una a produselor alimentare si una a materialelor de constructie, printre multe altele. Dar o piata a sexului? Ne-am gandit vreodata la asta? O piata unde se vinde si se cumpara sex. Relatii sexuale contra cost. Daca va ganditi la prostitutie va inselati. E vorba de noua revolutie sexuala care bintuie printre tinerii americani intre 24 si 34 de ani. Aceasta e probabil cea mai importanta revelatie pe care o produce cartea tocmai iesita de sub tipar a sociologului american, profesor de sociologie la Universitatea din Texas (Austin), Mark Regnerus.

Mark Regnerus este cunoscut publicului din Romania datorita comentariilor noastre si a materialelor lui care le-am publicat deseori in buletinele de informare AFR și pe blogul Culturavieții.ro.

Regenerus e crestin practicant, catolic si unul din cei mai respectati sociologi contemporani pe teme precum evolutia valorilor, sexualitatea, familia in general. Este autor al unui important numar de studii privind impactul casatoriilor unisex asupra copiilor. Deja am publicat citeva comentarii pe marginea studiilor lui, toate confirmind ceea ce e evident: casatoriile homosexuale au un impact profund negativ asupra copiilor:

Pretinsul consens științific despre „bunăstarea” copiilor crescuți de homosexuali NU există (I)
Pretinsul consens științific despre „bunăstarea” copiilor crescuți de homosexuali NU există (II)

De data asta, Mark Regnerus revine cu o carte: Cheap Sex: The Transformation of Men, Marriage, and Monogamy (Sexul ieftin: transformarea barbatilor, a casatoriei si a monogamiei).

Idea fundamentala a lui Regnerus este ca revolutia sexuala a comodificat sexul, l-a transformat intr-un produs care se tranzactioneaza. Sexul a devenit atit de accesibil si ieftin astazi, incit putem vorbi de existenta unei adevarate „piete a sexului”. Trei parghii ori aspecte tehnologice au generat aparitia acestei piete: pornografia, contraceptivele si serviciile de dating online.

Conform studiilor lui Regnerus, atit barbatii cit si femeile isi fac bine calculele inainte de a se lansa pe piata sexului. Femeile cauta barbati cu bani ori refuza barbatilor relatii sexuale daca nu li se promite ceva in schimb. Iar barbatii cauta femei care nu sunt interesate in a aduce pe lume copii, ci care sunt dispuse la relatii sexuale pasagere.

Citeste mai departe aici.